Tycker det ser lättare ut på pappret iaf speciellt när man slipper möta Leksand 2x mer än de flesta lagen. Nybro ska bli intressant.
Serieindelning
82527 · Nästa » Till forumet
Sv: Serieindelning
Serieindelningen ser ju riktigt bra ut tycker jag! Rolig derbygrupp för TAIF också. Hoppas det blir så, det brukar ju bli som förslagen ser ut.
Tycker det är dags för lite påskrifter nu!
Ha det bra!
Tycker det är dags för lite påskrifter nu!
Ha det bra!
Sv: Serieindelning
Den derbygruppen ser riktigt trevlig ut! Kul att Arboga kommer tillbaka till serien! Ett trevligt lag med trevliga supportrar!
Serieindelning
Svenska ishockeyförbundet har lagt ut ett förslag om serieindelningen till 02/03. Enligt förslaget ska södra (och norra) allsvenskan innehålla tre derbygruppen med 28 omgångar.
Här är södra allsvenskans derbygrupper:
Halmstad Hammers HC
IF Troja/Ljungby
Mörrums GoIS
Rögle BK
IK Oskarshamn
Nybro IF (Uppflyttad)
Tingsryds AIF
Tranås AIF
Bofors IK
HC Örebro 90
IFK Arboga (Överflyttad)
Mora IK
Här är södra allsvenskans derbygrupper:
Halmstad Hammers HC
IF Troja/Ljungby
Mörrums GoIS
Rögle BK
IK Oskarshamn
Nybro IF (Uppflyttad)
Tingsryds AIF
Tranås AIF
Bofors IK
HC Örebro 90
IFK Arboga (Överflyttad)
Mora IK