Sv: Serieindelning
Serieindelningen ser ju riktigt bra ut tycker jag! Rolig derbygrupp för TAIF också. Hoppas det blir så, det brukar ju bli som förslagen ser ut.
Tycker det är dags för lite påskrifter nu!

Ha det bra!