Japp så var det klart! Precis som ryktena förtäljde: John-Erik Wikholm lämnar Taif efter en säsong för spel i Örebro HC enligt dagens TrT!
Spelare under förhandling!
81500 · Nästa » Till forumet
Sv: Spelare under förhandling!
Merxx: Merxx: Ok där står det iaf att båda fått jobb där och att en lägenhet är klar. Sen om det stämmer är en annan femma.
Kolla länktips..
Kolla länktips..
Spelare under förhandling!
Under förhandling är ju Wikholm, Nilsén, Nord, Hellerstedt, Medin & Leijon!
Kan vi behålla 4 av dem så är det bra! Wikholm och Hellerstedt verkar ju rätt tveksamt, enligt alla rykten!
Kan vi behålla 4 av dem så är det bra! Wikholm och Hellerstedt verkar ju rätt tveksamt, enligt alla rykten!