Spelare under förhandling!
Under förhandling är ju Wikholm, Nilsén, Nord, Hellerstedt, Medin & Leijon!
Kan vi behålla 4 av dem så är det bra! Wikholm och Hellerstedt verkar ju rätt tveksamt, enligt alla rykten!