Vinst!
42432 · Nästa » Till forumet
Sv: Vinst!
Japp Lindströms mål igår var sanslöst!
Medin visade igår att han har mycket att tillföra nu när han hamnat i rätt sällskap! Framspelningen till Likets andra mål var helt fruktansvärt snyggt!
Man inser ju vilken tur det är att vi inte sålt Liket under uppehållet! 4 mål det säger allt, ensam skytteliga ledning i serien 3 mål före Stefan Hellqvist!
Anders Lönn gjorde en godkänd debut tycker jag och kommer bli en riktig tillgång framöver!
Förutom Medin & Liket så vill jag även ge plus åt Manne, Svesse, Nord, Leijon och Petter Nyrén som gjorde sin bästa match hittills i Taif enligt min mening!
Vad må det bliva av första kedjan när Johan Ström kommer tillbaka och kompleterar Medin & Liket?
Medin visade igår att han har mycket att tillföra nu när han hamnat i rätt sällskap! Framspelningen till Likets andra mål var helt fruktansvärt snyggt!
Man inser ju vilken tur det är att vi inte sålt Liket under uppehållet! 4 mål det säger allt, ensam skytteliga ledning i serien 3 mål före Stefan Hellqvist!
Anders Lönn gjorde en godkänd debut tycker jag och kommer bli en riktig tillgång framöver!
Förutom Medin & Liket så vill jag även ge plus åt Manne, Svesse, Nord, Leijon och Petter Nyrén som gjorde sin bästa match hittills i Taif enligt min mening!
Vad må det bliva av första kedjan när Johan Ström kommer tillbaka och kompleterar Medin & Liket?
Vinst!
Ännu en match där TAIFarna visar vilket spel de besitter, visst bjöds Gislaved på en del billigt emellanåt men med Manne mellan stolparna så har man råd med det! Mycket kul att se att Medin verkar kommit i form?!? Man kan ju tro att han bara åkt på halvfart innan när man ser honom en sån här match, kung på banan ihop med Liket då så klart som man redan är bortskämd med. Hela den femman ska naturligtvis ha ett stort plus där bla Nyren plocka ett par assist. Hoppas nu vi kan visa den vilja i alla matcher så ska nog detta blir en trevlig fortsättning. Stort plus till hela laget efter en sån här seger naturligtvis. Samma inställning på onsdag och vi ha bra chans till seger tycker jag.
FORZA TRANÅS!
FORZA TRANÅS!
Patrik: Tyvärr lär nog holmis sluta efter denna säsong även om han inte lyckas med tennis-grejen.
Hur är det med Johan Ström?