Sv: Vinst!
Glömde ju en sak..Lindtröms solo mål var något av det svettigaste jag sett sen Holmström var i farten senast. Grattis till det snygga målet Liket!..och Holmis kan väl inte sluta förän hans bakom-buren-upp-på-tennis-grej gått in eller?