6-2 inte oväntat! Benny skötte sig bra på radion tycker jag! Throgen verkar ha gjort en riktigt bra match! 36-14 i skott säger det mesta! Kul att Emmoth nätade! Nu är det bara att ta nya tag! 2 viktiga hemmamatcher nu!
Ja det var de det!
« Föregående · 22834 Till forumet
Sv: Ja det var de det!
Japp hade varit bonus om vi lyckats knipa poäng mot Leksand. Två viktiga hemmamatcher framöver dags att börja ladda batterierna! Seger i dem så kan vi va rätt nära SA strecket igen.
FORZA TRANÅS! nu ger vi allt på läktarn för att lyfta fram laget på fredag.
FORZA TRANÅS! nu ger vi allt på läktarn för att lyfta fram laget på fredag.
« Föregående · 22834