Ljungbyresan!
« Föregående · 18461 Till forumet
Sv: Ljungbyresan!
Utan tvekan blir det att åka dit, stötta laget i både med och motgång mycket viktigt det! Ska ringa busskungen Hasse ikväll om eventuella avgångstider mm och lägga upp på hemsidan.
Häng med och visa att vi inte är några medgångsuppotrar!
Om jag hinner städa innan så blir det att hasa sig upp på träningen också...
Häng med och visa att vi inte är några medgångsuppotrar!
Om jag hinner städa innan så blir det att hasa sig upp på träningen också...
Sv: Ljungbyresan!
På grund av dåligt intresse av resan till Ljungby på Söndag har
jag blivet tvungen att ställa in den.
Hasse
jag blivet tvungen att ställa in den.
Hasse
Sv: Ljungbyresan!
Nästan läge för FCS att gå in och sponsra en resa?!? Får väl se om de kan ta 3 poäng ikväll först kanske.
Sv: Ljungbyresan!
Kan ju inte vara inställt på söndag. Det kommer att anmäla sig många idag, jag lovar Hasse!! Vänta tills efter matchen iaf!
Vi ska vara i toppen denna säsong, både på och utanför rinken!
Vi ska vara i toppen denna säsong, både på och utanför rinken!
« Föregående · 18461
Vi får väl göra ett försök att bära fram Taif till en bortaseger!