Ljungren
« Föregående · 71609 Till forumet
Sv: Ljungren
Ljunkan gillar nog oss i FCS, det är den uppfattning jag har fått.
Vårat samarbete har aldrig klickat och han är verkligen mån om oss
supportrar! Tror förövrigt att han flyttade ifrån stan idag...
Vi önskar honom lycka till i framtiden! Passar även på att skänka
en tanke till Ante, som alltid har gjort ett bra jobb bakom
huvudcoacherna, nu när han slutar.
Tycker nästan att det är oroveckande tyst om tränare till nästa
säsong, ska jag och Merxx behöva ta över?
Vårat samarbete har aldrig klickat och han är verkligen mån om oss
supportrar! Tror förövrigt att han flyttade ifrån stan idag...
Vi önskar honom lycka till i framtiden! Passar även på att skänka
en tanke till Ante, som alltid har gjort ett bra jobb bakom
huvudcoacherna, nu när han slutar.
Tycker nästan att det är oroveckande tyst om tränare till nästa
säsong, ska jag och Merxx behöva ta över?
« Föregående · 71609
Förresten, det vore intressant o höra vad Hasse sa OM han nu sa nåt om åren som gått. Vad tyckte han om Tranås, Tranås AIF och FCS?