Nej, tack !!
« Föregående · 89371 Till forumet
Sv: Nej, tack !!
Guz: Inte så oväntat att båda tackat nej. Jonas vill väl spela i högre divisioner...han hade jäkla otur att Stefan Liv fick sitt genombrott samtidigt i HV. Han lär väl inte få stå skitmycket i LIF?
Längesedan en påskrift nu...
Längesedan en påskrift nu...
Sv: Nej, tack !!
Guz: Tack för infon. Är tacksam att det alltid finns någon vänlig själ som informerar om vad det står i TrT.
« Föregående · 89371
Som sagt lite centrar + målvakt skulle ju inte skada. Lönn till Hästen är ju att slösa med en lirare.