Protesttaif
93509 · Nästa » Till forumet
Sv: Protesttaif
Tänkte på en grej idag, helt plötsligt kommer nästan helt okända
människor fram och vill snacka om Taif med en. Annat var det förra
sommaren, då folket mer eller mindre undvek oss Taifare!
Jag vill komma till att tranåsborna redan nu börjar se fram imot
säsongen och att den så kallade medgångspubliken kanske
kommer att vara på plats i hallen i höst!
Just nu vill alla vara Taifare, hoppas att många även är det efter
jul, i SA-tider!
TAIF MOT SA//Johnny B.
människor fram och vill snacka om Taif med en. Annat var det förra
sommaren, då folket mer eller mindre undvek oss Taifare!
Jag vill komma till att tranåsborna redan nu börjar se fram imot
säsongen och att den så kallade medgångspubliken kanske
kommer att vara på plats i hallen i höst!
Just nu vill alla vara Taifare, hoppas att många även är det efter
jul, i SA-tider!
TAIF MOT SA//Johnny B.
Sv: Protesttaif
hepp: Stod lite om träningen och om vilket system de tänkt spela (2-2-1) med aggresivt backspel. De hade väl varit ute o tältat och grejat.
Sv: Protesttaif
ja visst va d evigheter sen tingsryd vann i bredstorp nu är d däremot slut för dom förstår inte att dom överklagar eftersom beslutet inte kunde överklagas hmm konstigt
patrik m: d blev 4-1 till taif den amtchen då tingstyd missade SA
patrik m: d blev 4-1 till taif den amtchen då tingstyd missade SA
Sv: Protesttaif
Det var alltid trevliga matcher mot Tingsryd hemma, och det var väl dessutom evigheter sedan de vann i Bredstorpshallen?
Läste ett bra repotage i Tranås Posten idag, om Taif naturligtvis, missa inte det!
Läste ett bra repotage i Tranås Posten idag, om Taif naturligtvis, missa inte det!
Sv: Protesttaif
QPR: Mjo eftersom vi inte förlorat på flera år hemma mot dom vad jag kan minnas så är det lika roligt varje gång! Bästa minnet var väl om jag inte minns fel då vi slog dem med 5-2 i en match där de var tvungna att vinna för SA platsen stod på spel. Troja som gick och tog den efter att i princip varit uträknade?
Sv: Protesttaif
Visst kommer man sakna de härliga matcherna mot tingsryd med den klassiska ramsan "ett Taif i småland"
Sv: Protesttaif
hepp: Jag kan bara hålla med dig gillar ej heller att sparka på någon som ligger men ibland är det svårt att låta bli att ej ge någon en KÄNGA. Måste vara lite trist för er att gå misste om Taif derbyna i alla fall?
Sv: Protesttaif
QPR: Jo, egentligen gillar jag inte att sparka på någon som redan ligger men med tanke på all skit vi fick från dem så kan man ju inte låta bli....
Tummen upp till Senegal idag som visar att ingenting är omöjligt med den rätta inställningen och lite optimism inför uppgiften!
Hare gött..