Tranås - Arboga 7-5
« Föregående · 167096 Till forumet
Sv: Tranås - Arboga 7-5
Det här kändes ju fantastiskt surt. Arboga är allsvenskans bästa lag på att tappa ledningar.
Sv: Tranås - Arboga 7-5
arboga: Illa..Tranås är seriens bästa lag på att hämta in underläge typ. :) Kassa på att hålla dem dock..
Sv: Tranås - Arboga 7-5
Patrik M: Tjaa just nu känns det som att arboga är kassast på allt. tyckte vi hade matchen i hamn inför tredje, men neeedå!
« Föregående · 167096
Mora nästa! Troja på väg ner till 9:e platsen? ;)
FORZA!