« Föregående · 2819927 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: 4 Nations
Bad_Brett:
MoDo...Förlåt. Kempe.
Vi är nära nu. Bara ett mål.
Men det jag egentligen skulle kommentera. Ja, det är en absolut skillnad kulturellt verkar det att ta vara på ickeschanser och göra dem till mål.
Jag antar att det har med rinkstorleken att göra.
Jag föredrar större rink ändå för min egen del. Det blir mer schack,.
MoDo...Förlåt. Kempe.
Vi är nära nu. Bara ett mål.
Men det jag egentligen skulle kommentera. Ja, det är en absolut skillnad kulturellt verkar det att ta vara på ickeschanser och göra dem till mål.
Jag antar att det har med rinkstorleken att göra.
Jag föredrar större rink ändå för min egen del. Det blir mer schack,.
« Föregående · 2819927 · Nästa »
Otroligt proffsiga over there