FINAL!!!!! =) =) =)
« Föregående · 393943 Till forumet
Sv: FINAL!!!!! =) =) =)
Är det bara jag eller får de nordamerikanska lagen ofta domarfördelar?
USA hemmalag idag av någon anledning, kanadensisk domare känns lite som hemmadomarfördel, en extra sekund vid sista tekningen. Kanada slapp utvisning mot slovakerna när man hakade omkull målvakten, segermålet ifjol i finalen mot Sverige etc etc.
Anar konspiration NHL här. Är ni inte snälla så struntar vi i er europeiska VM-turnering...
USA hemmalag idag av någon anledning, kanadensisk domare känns lite som hemmadomarfördel, en extra sekund vid sista tekningen. Kanada slapp utvisning mot slovakerna när man hakade omkull målvakten, segermålet ifjol i finalen mot Sverige etc etc.
Anar konspiration NHL här. Är ni inte snälla så struntar vi i er europeiska VM-turnering...
Sv: FINAL!!!!! =) =) =)
Johan:
Mardrömsscenariot skulle just vara Jänkaren "looker" i morgondagens final, alltså samma kille som dömde matchen Slovakien-Canada.
*ryser*
Mardrömsscenariot skulle just vara Jänkaren "looker" i morgondagens final, alltså samma kille som dömde matchen Slovakien-Canada.
*ryser*
Sv: FINAL!!!!! =) =) =)
danoj: Usch ja. Leta rätt på en ryss eller någon. Varför inte en slovakisk domare förresten? :)
Sv: FINAL!!!!! =) =) =)
Johan:
Haha varför inte =)
Kanske t.o.m en Slovakisk spelare borde döma matchen ;)
Haha varför inte =)
Kanske t.o.m en Slovakisk spelare borde döma matchen ;)
« Föregående · 393943
FOZA TRE KORONOR