+ 1
OS Hockey 2026
« Föregående · 2887385 Till forumet
Sv: OS Hockey 2026
mattias - 74: Att inte Forsling är med är ett underbetyg. Han går före Hedman.
Men i vanlig ordning går 3 kronor efter namn alltför ofta. Gabbe är bra men lite osäkert kort kanske.
Men i vanlig ordning går 3 kronor efter namn alltför ofta. Gabbe är bra men lite osäkert kort kanske.
+ 1
Sv: OS Hockey 2026
snowden:
Dom väntar nog med att presentera Forsling när Florida spelat klart, han är självklart given liksom Hedman
Tror inte Hallam ringer forsling under pågående Finalspel i NHL utan väntar tills efteråt
Dom väntar nog med att presentera Forsling när Florida spelat klart, han är självklart given liksom Hedman
Tror inte Hallam ringer forsling under pågående Finalspel i NHL utan väntar tills efteråt
+ 1
Sv: OS Hockey 2026
mattias - 74: Måste han ringa då? Det är ju inte VM-spel direkt.
Man behöver inte slå in öppna dörrar.
Man behöver inte slå in öppna dörrar.
Sv: OS Hockey 2026
snowden:
Någon lär ju meddela honom att han är uttagen eller?
Alla spelade får väl ett meddelande på ett eller annat sätt
Tror du inte?
Någon lär ju meddela honom att han är uttagen eller?
Alla spelade får väl ett meddelande på ett eller annat sätt
Tror du inte?
Sv: OS Hockey 2026
mattias - 74: Man får väl skicka brev med posten eller brevduva så det kommer fram efter midsommar när han spelat klart :D
+ 1
Sv: OS Hockey 2026
Kryset: Sam är en bra coach men har inte lyckats speciellt bra, visst kan jag även tycka att landslaget på senare år saknat lite av dom stora kulturbärarna, som Pebben Axelsson, Nicklas Bäckström, kronwall, sudden, Alfredsson, Sedins , Zetterberg, Holmström och det tror jag väger tyngre än vad man tror.
Vi har bra spelare men saknar typer jag nämnde, spelare som har X faktorn och som kan bära ett landslag.
Mika, Nylander, Kempe, Karlsson, m.fl. är ruskigt bra spelare men känslan är att det mer är individuella spelare.
Jag vet inte direkt om Grönborg blir ett uppköp men samtidigt är det inget dumt val.
Vi har bra spelare men saknar typer jag nämnde, spelare som har X faktorn och som kan bära ett landslag.
Mika, Nylander, Kempe, Karlsson, m.fl. är ruskigt bra spelare men känslan är att det mer är individuella spelare.
Jag vet inte direkt om Grönborg blir ett uppköp men samtidigt är det inget dumt val.
Sv: OS Hockey 2026
Gavelo: Sam är en bra coach men inte så bra på att ta ut ett lag. Förbundskaptenen agerar ju på sätt och vis både sportchef och coach i sin roll där de tar ut ett lag till varje samling. Känns som han bara tagit ut ett gäng spelare som har imponerat på honom individuellt och tror de ska fungera tillsammans.
Som du är inne på har han allt för ofta väntat på "frälsare" från NHL som ska bärga hem guldet på individuella skills.
Som du är inne på har han allt för ofta väntat på "frälsare" från NHL som ska bärga hem guldet på individuella skills.
« Föregående · 2887385
NHL spelare deltar i hockeyturneringen och nu har de 6 första spelarna i Tre Kronor offentliggjorts till turneringen
Adrian Kempe, Lucas Raymond, Rasmus Dahlin, Victor Hedman, William Nylander och alldeles nyss presenterades Gabriel Landeskog
Kommer bli en häftig turnering med alla de bästa