Inlägg: 2887434
Svarskommentarer
Sv: OS Hockey 2026
mattias - 74: Man får väl skicka brev med posten eller brevduva så det kommer fram efter midsommar när han spelat klart :D
+ 1
Någon lär ju meddela honom att han är uttagen eller?
Alla spelade får väl ett meddelande på ett eller annat sätt
Tror du inte?