Inlägg: 1262854
Svarskommentarer
Sv: Hockey VM
mattias - 74: Jag slutade bry mig om hockey-VM då tv-rättigheterna såldes till TV3. Jag hade inte kanalen när det begav sig och det var jag inte ensam om. I samma ögonblick som man stängde ute en stor del av befolkningen från evenemanget så slutade folk bry sig på samma sätt. Att spelare som är uppväxta efter det här inte ser VM som något speciellt är därför delvis en följd av att fokuserade mer på kortvariga vinster än värdet på sitt varumärke i det långa loppet.
Metal Guru:
Det finns dom som gör det. Kan du förstå kritiken öht som delas ut. Jag är knappast ensam.