Förstår fortfarande inte varför inte Schwiez och Slovakien dög att vara med i World Cup? Framförallt Schweiz, VM final 2 ggr på hyffsat kort tidsperiod. Istället så säger man nej till NHL spelare till OS och kör Ploj World Cup med mixlag av olika slag.
Inlägg: 1974953
Svarskommentarer
Sv: VM -2019
Sputnik:
Skall ärligt erkänna att det inte är förrän igår det gick upp hur bra de blivit, så NÄHL är förlåtna. Kul att det är fler nationer med och kan utmana, där
Fyller blåbärslagen en funktion. Kanske kan något av dem kliva framåt, Tyskland är rätt bra de med. I övrigt kanske Danmark är närmast.
Skall ärligt erkänna att det inte är förrän igår det gick upp hur bra de blivit, så NÄHL är förlåtna. Kul att det är fler nationer med och kan utmana, där
Fyller blåbärslagen en funktion. Kanske kan något av dem kliva framåt, Tyskland är rätt bra de med. I övrigt kanske Danmark är närmast.