Inlägg: 2259502
Svarskommentarer
Sv: OS i Peking
Tarasov: förhoppningsvis vaknar EP till liv efter en seg start, just nu är Zibanejad lite bättre enligt mig
+ 1
Ni som har koll på NHL ungefär hur kan laget tänkas se ut?
Landeskog - EP - Lindholm
Nyllet - Zibbe - Forsberg
Raymond - Bäckström - Burra
Rakell - William K - Hörnq
Hedman - EK
Lindholm - Klingberg
Dahlin - Adam L
Ullmark/Lehner/ Markström
Nåt sånt eller?