+ 2
Inlägg: 2704926
Svarskommentarer
Sv: Ishockey-VM herrar 2024
Trilske: Exakt så .. de där vevandet av repriser tillför inget , mer än rubriker och klick
+ 2
Tar inte del av så mycket media så jag är inte speciellt färgad av mediafokuset utan mer hur jag upplever generella domslut.
Däremot hade man nog klarat sig utan reprisbilder i slowmotion när man analyserar situationer och kritiserar domslut, men det är väl något mediabolagen vill tillhandahålla sina tittare för att höja tittarupplevelsen så det kanske är svårt att göra något åt.
Känns många ggr rätt lönlöst när domare tar sina beslut på en millisekund och supportrar/experter sitter och vevar reprisbilder i slowmotion.