+ 1
Inlägg: 2705046
Svarskommentarer
Sv: Ishockey-VM herrar 2024
eltifoso: Tankar kring när Färjestads spelare fick helium i grillorna och Ante bad om att "ta bort TVn för fan!"?
Den känns i mina ögon rimlig att veva.
Den känns i mina ögon rimlig att veva.
Ja en sådan flagrant händelse kan belysas
Det som irriterar och stör är eviga slowmotionrepriser på eventuellt ofrivillig hög klubba, en tripping eller en hakning följt av ”men tar den inte lite lite på handsken där” sen ska de ställa samma ledande frågor i pausintervjuer
Vad tyckte du om domarnivån ?
Vad anser du om hakningen där? Osv osv
Bäst var Roger häromåret som bara avbröt och (som det är) det där får du fråga domaren eller domarbasen om, jag recenserar mitt och mina spelares insatser . Punkt