Sv: Dagens matcher
mysmi: Man blir frustrerad av att titta på detta. Man vet att de kan spela bra när de vill men idag finns igenting än så länge. Ingen fart, inget tempo...ingenting. Hoppas de tar sig i kragen och visar att de kan lira hockey.