+ 1
Inlägg: 2822723
Svarskommentarer
Sv: 4 Nations
mattias - 74:
Finland är Finland och de försöker lura oss på poängen.
Tycker vi spelar lite väl obeslutsamt. Nylander har någon typ av friåkning där själva beslutsamheten saknas, även om det ser fint ut.
Vi får inget riktigt tryck, det känns lite som att spelarna tror att det här fixar vi. En förrädisk tanke i så fall.
Finland är Finland och de försöker lura oss på poängen.
Tycker vi spelar lite väl obeslutsamt. Nylander har någon typ av friåkning där själva beslutsamheten saknas, även om det ser fint ut.
Vi får inget riktigt tryck, det känns lite som att spelarna tror att det här fixar vi. En förrädisk tanke i så fall.
+ 2
Säkert för 2 st tveksamma ingripanden
Andra skall han ta, första är ju riktigt snyggt men men