Inlägg: 2822946
Svarskommentarer
Sv: 4 Nations
Bad_Brett:
Larkin visar vägen för USA, en otroligt underskattad spelare.
Raymond skall känna sig privilegierad som får spela med en sådan spelare i Detroit
Fö övrigt älskar jag sådana här matcher, vet att det debatterats huruvida fighting är bra eller dåligt. Jag personligen älskar det
Tar hellre en schysst fight alla dagar i veckan än fula överfall och efterslängar som gör att det finns en stor skaderisk.
USA visar även att man har den bästa målvakten i Helleybuck.
Tillsammans med Bobrovsky så tycker jag han är överlägset bäst i ligan
Självklart blir det svårt för Sverige att slå USA om de spelar såhär men skrällar har skett förut ;)
Larkin visar vägen för USA, en otroligt underskattad spelare.
Raymond skall känna sig privilegierad som får spela med en sådan spelare i Detroit
Fö övrigt älskar jag sådana här matcher, vet att det debatterats huruvida fighting är bra eller dåligt. Jag personligen älskar det
Tar hellre en schysst fight alla dagar i veckan än fula överfall och efterslängar som gör att det finns en stor skaderisk.
USA visar även att man har den bästa målvakten i Helleybuck.
Tillsammans med Bobrovsky så tycker jag han är överlägset bäst i ligan
Självklart blir det svårt för Sverige att slå USA om de spelar såhär men skrällar har skett förut ;)
+ 1
Men ja, underhållande är det. :)