mattias - 74: Men är det inte ganska tydligt att både Nylander och EP40 "hämmas" av att motståndet är bara lite bättre än hur det brukar se ut i NHL? Det må vara "samma spelare" som möts i NHL, men här är det best of the best, i byte efter byte i 60 minuter. Personligen skulle jag tycka det vore riktigt tråkigt att inte få se Kanada mot USA i finalen, för det ÄR dom bästa lagen!
+ 1