Jadu: Precis. Det hade ju varit fullt möjligt att spela matcherna samtidigt - en i Montreal och en i Boston.
Inlägg: 2823157
Svarskommentarer
Sv: 4 Nations
Rip Kirby:
Fast tar Sverige 3 poäng och Kanada eller Finland 2 så hamnar ju Sverige på 5 och blir då 2a i gruppen eftersom Kanada eller Finland hamnar på 4 ifall det blir förlängning och då möter Sverige USA i final.
Så nu måste jag komma in med pekpinnen och tillrättavisa er lite ;)
Fast tar Sverige 3 poäng och Kanada eller Finland 2 så hamnar ju Sverige på 5 och blir då 2a i gruppen eftersom Kanada eller Finland hamnar på 4 ifall det blir förlängning och då möter Sverige USA i final.
Så nu måste jag komma in med pekpinnen och tillrättavisa er lite ;)
Länkar:
FIN - KAN | Finland - Kanada
FIN - KAN | Finland - Kanada
+ 1