Kaptenen33: Jag tycker att Hallam verkar coacha och ta laget utifrån namn och inte hur bra de är för stunden. Tyckte Zibanejad var usel i VM och borde petas till OS, men vi vet ju alla att han kommer att bli uttagen och få en nyckelroll. Iskall spelare i mitt tycke och har varit så i flera år.
Inlägg: 2934247
Svarskommentarer
Sv: Laguttagning OS 26 samt spekulartioner kring uppställningar
Peja: har inte varit helt klappkass i år ändå, haft mkt ramträffar och är bidragande till att Panarin levererar på bortaplan.
VEM skulle du ta istället som kan axla hans roll menar du?
VEM skulle du ta istället som kan axla hans roll menar du?