+ 2
Inlägg: 2936532
Svarskommentarer
Sv: Laguttagning OS 26 samt spekulartioner kring uppställningar
Kaptenen33: Uppdatering. Sedan jag petade Ep40 i mitt OS-lag så har han spelat fenomenalt. Två poäng per match i snitt de senaste matcherna, men framförallt har han börjat se ut som sig själv igen. Han gör Elias Pettersson saker på isen. Detta rör om i mitt lagbygge helt klart. Nu skulle jag formera det såhär. Märk väl att jag helt förstår att Hallam inte kommer göra som jag vill :)
Nylander
Carlsson
Kempe
Raymond
JEE
Bratt
Forsberg
Ep40
Landeskog
Lidholm
Wild Bill
Backlund/Mika/Mojo/Rakell
Just nu spelar Ep40 med Evander Kane och Kifer Sheerwood. Jag tycker faktiskt att Landeskog och Forsberg påminner lite om dessa fast en bättre version av dem.
Jag har ju här tagit ut en forward för mycket, men det är lite svårt att välja. Även osäker på vem som ska vara tredje länk med Lindholm och Wild Bill. Känns kanske lite hugget som stucket även om de spelare jag har listat under har lite olika profiler.
Nylander
Carlsson
Kempe
Raymond
JEE
Bratt
Forsberg
Ep40
Landeskog
Lidholm
Wild Bill
Backlund/Mika/Mojo/Rakell
Just nu spelar Ep40 med Evander Kane och Kifer Sheerwood. Jag tycker faktiskt att Landeskog och Forsberg påminner lite om dessa fast en bättre version av dem.
Jag har ju här tagit ut en forward för mycket, men det är lite svårt att välja. Även osäker på vem som ska vara tredje länk med Lindholm och Wild Bill. Känns kanske lite hugget som stucket även om de spelare jag har listat under har lite olika profiler.
Nylander
L Carlsson
Kempe
Raymond
JEE
Bratt
Forsberg
Wild Bill
Landeskog
Linholm
Backlund
Mojo/Mika/Rakell.
Alltså om Leo Carlsson är i närheten av vad han varit i NHL i höst ser jag plötsligt fram emot OS med lite mer hopp.