+ 1
Inlägg: 2961291
Svarskommentarer
Sv: Laguttagning OS 26 samt spekulartioner kring uppställningar
mattias - 74: Där är nog ingen oense med dig. Kanada kan ju mönstra te lag som är lika bra som Tre Kronor typ. Tur att de bara får ha med ett lag och att det bara handlar om att vinna en match.
Tre nya namn släppta för Tre kronor precis. OEL är en av dem. Spännande!
Tre nya namn släppta för Tre kronor precis. OEL är en av dem. Spännande!
+ 1

Skulle vilja påstå att Kanada är laget att slå
Vilken jävla trupp 😁