Inlägg: 2981711
Svarskommentarer
Sv: Laguttagning OS 26 samt spekulartioner kring uppställningar
Kaptenen33:
Nylander-ErikssonEK-Kempe
Raymond-Zibanejad-Bratt
Forsberg-Landeskog-Lindholm
MoJo-EP40-Rakell
Extra:Wennberg/Holmerg
Nylander-ErikssonEK-Kempe
Raymond-Zibanejad-Bratt
Forsberg-Landeskog-Lindholm
MoJo-EP40-Rakell
Extra:Wennberg/Holmerg
Det skulle kunna se ut såhär således
Bratt Mika Nylander
Mojo Eriksson Ek Raymond/Kempe
Raymond/Kempe EP40 Forsberg
Men detta gillar jag inte alls för då hamnar Landy utanför topp nio och det tycker jag inte att han ska även om han är grym i den rollen också. Men kanske får man gå dit till en början med tanke på hans skada och så får han spela sig upp i truppen under turneringens gång. Då finns det lite olika varianter att gå med en fjärde. Jag gillar ju ett tänk med
Landy Lindholm Rakell.
Det skulle göra att du har en fjärde som är i stort sett lika farlig som någon av våra andra formationer på pappret. Frågan är då varför Wennberg och Holmberg är med. Jag tänker ju att Hallam vill ha dem i en fjärde så han kommer nog inte ställa upp på ett liknande sätt, men jag tycker att det är en spännande fjärdelina.
Hur vill ni att de gör med linorna?