+ 1
Inlägg: 3023013
Svarskommentarer
Sv: VM 2026 Spekulationer kring laguttagning
Kaptenen33: Missade ju Wennberg, Otroligt att ingen uppmärksammat detta :)
När jag började göra denna sammanställningen tänkte jag att det skulle bli rätt beige. Hallam har misshandlat många av de spelarna som är utslagna och jag är tveksam till att de skulle komma och spela under honom. Räddningen skulle väl vara att de vill spela för svenska folket. Sedan tror jag att det gynnar att VM går i Schweiz. Spelare jag är nyfiken på.
Jag älskar Adam Larsson och hoppas han kommer
Nyfiken på Willander. Spelar ändå rätt mycket i ett helt hopplöst Vancouver.
Heineman och Holmström borde rimligtvis varit rätt nära OS-truppen. Hade varit roliga att se och borde vara sugna.
Frondell hade jag velat se även innan han fick chansen några matcher i Chicago.
Linus Karlsson har gjort en fin säsong i Vancouver och har näsa för mål.
Hur tänker ni andra? Är det några spelare jag helt har missat som borde vara med i spekulationerna. Är det några som inte borde vara med? Vilka tror ni kommer?
Backar
Sandin
ASP
Klingberg
Adam Larsson
Marcus Pettersson
Tom Willander
Tveksam
Elias Pettersson
OEL
Forsling
Broberg
Forwards
Heineman
Simon Holmström
Lill-Fimpen
Backlund
Frondell
Linus Karlsson
Raymond
Bratt
Nylander
Mika
Forsberg
Ep40
Tveksamma
Ögren
Höglander
Isac Lundeström
Järnkrok
Oscar Sundqvist
Jonathan Berggren