JoJo2613: Där är jag inte förvånad och inte heller speciellt bedrövad. Mika är ju bra, men tycker vi har en spännande trupp som det är. Men visst det finns några spelare som jag gärna hade haft in.
Inlägg: 3029941
Svarskommentarer
Sv: VM 2026 Spekulationer kring laguttagning
Kaptenen33:
Kanada har ett " hyfsat lag "
Noterbart är att även Matthew Tkachuk tackat ja til att spela VM för USA
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/pBdpv1/matthew-tkachuk-tackar-jag-till-ishockey-vm-2026
Kanada har ett " hyfsat lag "
Noterbart är att även Matthew Tkachuk tackat ja til att spela VM för USA
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/pBdpv1/matthew-tkachuk-tackar-jag-till-ishockey-vm-2026