Sv: Os Truppen
Deas: Ja är förvånad att Bröderna Sedin kommer med.......och även Niklas Kronwall ....Kronwall har inte spelat nånting nu under hösten.....

Sen Marcus Nilson och Jonte Hedström kan man ju sakna + Ragnarsson då