Vi har Mats Sundin, Zetterberg, Forsberg, och jag frågar mig samma sak som Lasse Granqvist, varför hardy, VARFÖR spelar du inte med dom i powerplay, tjänstefel!!!
Powerplay
« Föregående · 276333 Till forumet
Sv: Powerplay
Varför hetsa upp sig över en förpostfäktning när båda lagen var klara för avancemang. Ingen intensitet och tacklingarna lyste med sin frånvaro. Nu råkade det sämre laget vinna tack vare bättre effektivitet och flyt med studsar och målram.
Sudden har nyss kommit, det syntes.
Bra med en torsk så man vaknar till liv nästa match.
Sudden har nyss kommit, det syntes.
Bra med en torsk så man vaknar till liv nästa match.
Sv: Powerplay
Strozzi: Akta hjärtat, VM har inte börjat än... :-)
Nu har jag ingen koll på spelschemat men får vi mötas igen lär det bli andra bullar. Dom var ju på både Foppa och Sudden idag med lite fula knep. Nästan lite Vitrysslandstuk över Kanada för övrigt, backa hem och mycket fasthållningar som i vanlig ordning aldrig beivras i VM, hur mkt man än snackar om det innan.
Nu har jag ingen koll på spelschemat men får vi mötas igen lär det bli andra bullar. Dom var ju på både Foppa och Sudden idag med lite fula knep. Nästan lite Vitrysslandstuk över Kanada för övrigt, backa hem och mycket fasthållningar som i vanlig ordning aldrig beivras i VM, hur mkt man än snackar om det innan.
Sv: Powerplay
Jimmy: Ja, vad ska man göra med sorgebarnet Höglund?
Verkar som om karl´n gått och väntat på Suddens ankomst mest hela tiden. Nu är Sudden här och var väl iofs lite blek idag, fullt förståeligt, men nog kunde man begära lite mer av Jonas.
För beroende av en toppad Sudden vid sin sida kanske?
Verkar som om karl´n gått och väntat på Suddens ankomst mest hela tiden. Nu är Sudden här och var väl iofs lite blek idag, fullt förståeligt, men nog kunde man begära lite mer av Jonas.
För beroende av en toppad Sudden vid sin sida kanske?
« Föregående · 276333