Sverige-Danmark!
« Föregående · 277599 · Nästa » Till forumet
Sv: Sverige-Danmark!
91 Rodrigues: Lr vad tycker alla andra Hockeyvänner??..Ska Danmark överaska??...mot vårt Älskade Sverige???
Sv: Sverige-Danmark!
Frölunda85: Det var just dom tankarna som gjorde att vi förlorade i salt lake city, är du bekant med begreppet underskattning?
Sv: Sverige-Danmark!
danoj: Ingen underskattning här, dom har lärt sig läxan från salt lake city och kommer förhoppningsvis att slå danmark i kväll men det blir ingen lätt uppgift att knäcka.
Sv: Sverige-Danmark!
danoj: Det är inte underskattning, men fakta är att vi har MYCKET bättre spelare än Danmark och därför vinner vi.
Tre Kronor spelarna fick ju en riktig läxa efter salt lake city, de vet vad som krävs
Tre Kronor spelarna fick ju en riktig läxa efter salt lake city, de vet vad som krävs
Sv: Sverige-Danmark!
Frölunda85: Inte?
Tala då om för mig vad underskattning är, skulle vara kul att höra.
Tala då om för mig vad underskattning är, skulle vara kul att höra.
Sv: Sverige-Danmark!
danoj: Om tex Tre Kronor spelarna tänker nåt i stil med att Danmark e ju så dåliga, så de slår vi lätt och sedan går ut och gör som Kanada, inte har någon inställning alls, men det kan jag lova att Tre kronor spelarn har, och de vill verkligen vinna matchen
Sv: Sverige-Danmark!
Frölunda85: Nu refereade jag iof till dina egna ord som du skrev längre ner, men men, jag säger då det.
Sv: Sverige-Danmark!
FBKpower: asså det heter nöt att knäcka! liksom uppgift att knäcka.. ungdomar nu för tiden..
Sv: Sverige-Danmark!
sannes: Där ser man, hade iof hellre sett att Henke fått chansen, även om Tellqvist har varit bra dom matcher han har stått.
Sv: Sverige-Danmark!
danoj:
Ja, visst hade det varit kul om Henke hade fått spelat nån match, men samtidigt så tror jag att han lär sig enormt mycket utav att "bara" vara med i truppen.
Ja, visst hade det varit kul om Henke hade fått spelat nån match, men samtidigt så tror jag att han lär sig enormt mycket utav att "bara" vara med i truppen.
Sv: Sverige-Danmark!
Tycker nästan vi går till vilopaus med 2-1 är lite tur. Bedrövlig insats från Sverige. Inte en kotte åker skridskor...
Skärpning nu snälla....
Skärpning nu snälla....
Sv: Sverige-Danmark!
Vf chefen: absolut, tycker han var mycket bra idag och av de 3 är det ju ingen tvekan....tycker jag då....
Sv: Sverige-Danmark!
mysmi:
Zäta var ju bäst på plan..N.Andersson skulle ha bänkas efter första tillsammans med Foppa...dom två åkte bara o lalla..
Zäta var ju bäst på plan..N.Andersson skulle ha bänkas efter första tillsammans med Foppa...dom två åkte bara o lalla..
Sv: Sverige-Danmark!
gud: vet att du bara är ute efter att terra mig så jag låtsas inte om dig nu....*lalalalalalala*....
Sv: Sverige-Danmark!
Vf chefen:
hade det varit 4 mål så hade även jag hållt med..
Nicklas har skämt bort oss med bra spel hela säsongen så kraven är höga..han har inte kommit upp till dom nivåerna han har hållt under säsongen under detta VM..
hade det varit 4 mål så hade även jag hållt med..
Nicklas har skämt bort oss med bra spel hela säsongen så kraven är höga..han har inte kommit upp till dom nivåerna han har hållt under säsongen under detta VM..
Sv: Sverige-Danmark!
gud: det är inte många som har det men han var bra idag.....ingen som lyssnar på dig ändå ;)
Sv: Sverige-Danmark!
finne85: Exakt, Han behöver inte göra 4 mål för att vara bäst i laget, han åker och skapar chanser hela tiden.
Sv: Sverige-Danmark!
gud: Det är många som jag kräver mer av men jag tror det börjar lossna nu. Forsberg 6 i poängligan. Andersson bara 2 poäng efter.
Sv: Sverige-Danmark!
Vf chefen: Foppa har gjort 7 poäng på 4 matcher. Sett till hans kapacitet har han ändå bara varit hyfsad i matchen mot Kanada.
Vi får nog se mer snart...
Vi får nog se mer snart...
Sv: Sverige-Danmark!
finne85: Vänta tills Sverige möter Finland. Minns du World cup 1996 i Globen? Forsbergs mål är en klassiker.
Sv: Sverige-Danmark!
Vf chefen: Bifogade en fil som visar tiden på isen i denna match sorterad efter tid istället för tröjnummer. Givetvis har Zetterberg (Zetterlund enl Lasse Kinch) mest tid av forwards.
Sv: Sverige-Danmark!
Vf chefen:
Jag förstår dt..
En sak är säkert, en förlust mot Sverige det värsta som kan hända, så det kommer inte hända, hehe :)
Jag förstår dt..
En sak är säkert, en förlust mot Sverige det värsta som kan hända, så det kommer inte hända, hehe :)
Sv: Sverige-Danmark!
finne85: Jo gör man bara mål mot länder som slovenien och ukraina så är ju inte det så konstigt.
« Föregående · 277599 · Nästa »