Frölunda85: Japp, konstigt vore väl annat!
Sverige-Tjeckien
« Föregående · 211086 Till forumet
Sv: Sverige-Tjeckien
SirPimme: aj aj då det visste jag faktiskt inte att han var skadad ok då blir det en jämn kamp om inte han läcker som ett såll i det finska laget som han gjorde mot Canada men finnkamp är alltid en finnkamp så perkelen saatanan anamman kämpa båda två ;-)
« Föregående · 211086