Inlägg: 2910749
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 2025-26
PåveMolin: Ja jag kollar. Tycker Vimmerby är snäppet vassare. 0-1 nu efter andra. Hoppas de håller hela vägen ut. Håller med om att VIK ser vissna ut även om de lyfte sig andra halvan av period 2.
Ska bli intressant att se hur Anton Carlssons säsong kommer bli. Borde rimligtvis bara bli bättre ju längre säsongen går.