PåveMolin: Ja jag kollar. Tycker Vimmerby är snäppet vassare. 0-1 nu efter andra. Hoppas de håller hela vägen ut. Håller med om att VIK ser vissna ut även om de lyfte sig andra halvan av period 2.
Inlägg: 2910760
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 2025-26
janersa: lyfte inte domaren armen för utvisning vid 0-2 för utvisning? Borde inte VH få fortsätta spela PP då? Kan inte regeln själv därför frågar jag
Sv: Säsongen 2025-26
janersa: Vimmerbys första lina är riktigt bra.
Vad tydligt det blev i Västerås när tredje (tror jag de var) kom in och började åka skridskor och tackla. Var ca 9minuter in k andra.
Tycker Vimmerby som du säger förtjänar ledningen och skulle nog ha haft med sig nån mer poäng från de inledande matcherna..
Vad tydligt det blev i Västerås när tredje (tror jag de var) kom in och började åka skridskor och tackla. Var ca 9minuter in k andra.
Tycker Vimmerby som du säger förtjänar ledningen och skulle nog ha haft med sig nån mer poäng från de inledande matcherna..