Inlägg: 1141676
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2008/ 2009
mattias - 74: Det kan jag förstå. Hur kan man tröttna på hockey? Även om nu säsongen är slut för Luleå så känns det avslappnat att kunna kolla på KS utan att vara det minsta orolig:-)
Vissa verkar tydligen aldrig tröttna på hockey!