Inlägg: 1141796
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2008/ 2009
Bolivar:
KS är ju säsongens höjdpunkt, oavsett om man är där - kvar i ES, eller inte ens fick chansen underifrån!
KS är ju säsongens höjdpunkt, oavsett om man är där - kvar i ES, eller inte ens fick chansen underifrån!
mattias - 74: Det kan jag förstå. Hur kan man tröttna på hockey? Även om nu säsongen är slut för Luleå så känns det avslappnat att kunna kolla på KS utan att vara det minsta orolig:-)