Inlägg: 1141807
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2008/ 2009
Metal Guru: Håller med. Lider mer er eftersom det endast var 2(?) mål som skilde oss från KS ifjol.
KS är ju säsongens höjdpunkt, oavsett om man är där - kvar i ES, eller inte ens fick chansen underifrån!