1:a Maj-nöje!
« Föregående · 276823 Till forumet
Sv: 1:a Maj-nöje!
Tre intryck:
- Kivelä!...Vilka handleder, vilket spelsinne!
- Molin!...Var det så snabb han en gång var?
- Tuulola!...Den mest komplette ishockeyspelare Brynäs förfogat över de senaste decennierna!
- Kivelä!...Vilka handleder, vilket spelsinne!
- Molin!...Var det så snabb han en gång var?
- Tuulola!...Den mest komplette ishockeyspelare Brynäs förfogat över de senaste decennierna!
Sv: 1:a Maj-nöje!
Sju minuter in i tredje. Snart dags för "Bissett show". Bäst att logga ut och koncentrera sig på matchen. Som ni förstår är detta mitt värdefullaste videoband. I tuff konkurrens med VM-krönikan från 94 och Sista finalen 93(Bif-Luleå).
Lev väl......
Lev väl......
« Föregående · 276823