Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Peja: Frågetecknet gäller väl anpassningen till stor is. Skridskoåkningen tycks vara medelmåttig men med ett extraordinärt spelsinne så kan det vara hanterbart (i vaje fall i teorin).
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Carolina kan inte återkalla Välimäki under säsongen då han inte har något kontrakt med dem utan endast med Brynäs.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Peja: Borde vara en tung utgift i Hushållskassan också. Finns det mer utrymme?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Här kommer en laguppställning (var längesen) med mina drömnamn. Ej så realistiskt. Jag vet.
MV:
Chrona (Källgren)
Backpar:
Välimäki - Boqvist
Kinnvall - Hägg
Andersson - Bertilsson
Norlinder - Johansson
Kedjor:
Silfverberg - Larsson - Bellows
Rödin - Järnkrok - Nylander
Trivigno - Bäckström - Pettersson
Lindblom - Ölund - Gästrin
13e:
Fjällby
Extra:
Djoos, Raftheim
Forslund, Hillström, Sundqvist
MV:
Chrona (Källgren)
Backpar:
Välimäki - Boqvist
Kinnvall - Hägg
Andersson - Bertilsson
Norlinder - Johansson
Kedjor:
Silfverberg - Larsson - Bellows
Rödin - Järnkrok - Nylander
Trivigno - Bäckström - Pettersson
Lindblom - Ölund - Gästrin
13e:
Fjällby
Extra:
Djoos, Raftheim
Forslund, Hillström, Sundqvist
+ 3
Sv: A proposito de nada
Peja: Gästrin blev precis involverad i en trade, rättigheterna flyttade till Blues. Får se hur det påverkar utlåningen.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Silfver: Håller med, helt klart en toppvärvning på pappret. Blir spännande att se om han kan leva upp till sitt CV.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Alla är nog lite salong, men Juuso Välimäki, där har vi grejer.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Greatredwing : Hade varit fint att få in Boken sent i augusti. Så som Soda blev en bonus värvning.
Tänk om Alcen landar dessa innan första shl matchen, Boqvist, Järnkrok, Nylander.
Tänk om Alcen landar dessa innan första shl matchen, Boqvist, Järnkrok, Nylander.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Jugge: Lite lustigt att allt fler silly saker läcker. För nån säsong sedan läckte ju i stort sett ingenting. Nu har väl media snappat upp massa innan det blivit officiellt.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Fint av Alcén att värva en - vad vi tror på förhand - bra back!
Nu behövs bara 1-2 backar till och 3 toppforwards så kan det nog bli en rätt bra säsong, 26/27.
Nu behövs bara 1-2 backar till och 3 toppforwards så kan det nog bli en rätt bra säsong, 26/27.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Erat: Bra Alcen! Jag suger på en lös snus istället. Bra mycket godare ;)
+ 2