Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Peja: Frågetecknet gäller väl anpassningen till stor is. Skridskoåkningen tycks vara medelmåttig men med ett extraordinärt spelsinne så kan det vara hanterbart (i vaje fall i teorin).
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Carolina kan inte återkalla Välimäki under säsongen då han inte har något kontrakt med dem utan endast med Brynäs.
Sv: A proposito de nada
Peja: Borde vara en tung utgift i Hushållskassan också. Finns det mer utrymme?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Här kommer en laguppställning (var längesen) med mina drömnamn. Ej så realistiskt. Jag vet.
MV:
Chrona (Källgren)
Backpar:
Välimäki - Boqvist
Kinnvall - Hägg
Andersson - Bertilsson
Norlinder - Johansson
Kedjor:
Silfverberg - Larsson - Bellows
Rödin - Järnkrok - Nylander
Trivigno - Bäckström - Pettersson
Lindblom - Ölund - Gästrin
13e:
Fjällby
Extra:
Djoos, Raftheim
Forslund, Hillström, Sundqvist
MV:
Chrona (Källgren)
Backpar:
Välimäki - Boqvist
Kinnvall - Hägg
Andersson - Bertilsson
Norlinder - Johansson
Kedjor:
Silfverberg - Larsson - Bellows
Rödin - Järnkrok - Nylander
Trivigno - Bäckström - Pettersson
Lindblom - Ölund - Gästrin
13e:
Fjällby
Extra:
Djoos, Raftheim
Forslund, Hillström, Sundqvist
+ 2
Sv: A proposito de nada
Peja: Gästrin blev precis involverad i en trade, rättigheterna flyttade till Blues. Får se hur det påverkar utlåningen.
+ 1