Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
parks: back kommer inte komma nån mer. Tro mig. Boken blir en ren bonus om det blir så.
Sv: A proposito de nada
Silfver: Peter var en av dom allra trevligaste att surra med under mina år som materialare.
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Knepigt pussel. Kanske något för Maskens ersättare att hantera (var han nu är..)?
Men Djoos och Juuso ihop blir bara roligt när man säger det högt.
Men Djoos och Juuso ihop blir bara roligt när man säger det högt.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Välimäki och Carlsson förra säsongen. Välimäki imponerar i produktionen medan Carlsson har lite finare xG- och corsi-siffror, samtidigt spelade Välimäki bara 27 matcher så underlaget är inte det bästa.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Silfver: Djoos kör ju hårt och verkar bli i form till uppropet i höst.
Undrar hur det påverkar?
Undrar hur det påverkar?
Sv: A proposito de nada
ELFBIF: Sannolikt en mer skridskoskicklig back typ AA eller Norlinder. Eller varför inte unge herr Johansson?
Sv: A proposito de nada
ELFBIF: Svårt att tro Gälla rubbar Bertil/Kinnvall i första taget. Jag skulle kunna se honom med Norlinder
Sv: A proposito de nada
Lemp: Hur ska man tolka det?
Betyder det inte att han inte är inräknad från att inte vara borträknad?
Betyder det inte att han inte är inräknad från att inte vara borträknad?
Sv: A proposito de nada
En riktigt bra back till , Nylander, Järnkrok så hade jag vart ganska nöjd=)
Sv: A proposito de nada
Charles:
Är då Alexander Nylander, 28, aktuell för SHL-spel kommande säsong?
De signaler Silly-surr får är att det inte är så. Snarare att huvudspåret är fortsatt spel utomlands.
Som sagt, man ska nog tona ner förväntningarna.
Är då Alexander Nylander, 28, aktuell för SHL-spel kommande säsong?
De signaler Silly-surr får är att det inte är så. Snarare att huvudspåret är fortsatt spel utomlands.
Som sagt, man ska nog tona ner förväntningarna.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Lemp: han spelade finalen i ahl nu mot välimäkis lag. Så vi lär se vad som händer dom kommande dagarna. Noah Philip blev klar för hv nu idag
Sv: A proposito de nada
Silfver: Skulle nog inte ta det som en absolut sanning. Mediauppgifterna därefter har påtalat motsatsen. Han skulle nog redan vara klar för en klubb i Sverige om han hade bestämt sig för det redan i mars.
Sv: A proposito de nada
Erat: Du får gärna motbevisa mig, men tror inte han har uttalat sig alls kring en eventuell flytt hem till Sverige. Känns som det byggs upp förhoppningar baserat på ingenting.
Sv: A proposito de nada
Erat: Bäckis bodde väl hos Nylanders när han var färsk i NHL så finns ju stark personlig koppling i o f s.
Högoddsare men hoppas kan man ju alltid.
Högoddsare men hoppas kan man ju alltid.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Neophyt: han har väl gått ut med att han ska spela i Sverige igen? Tror inte dif är aktuellt och ser vi till närheten till Sthlm lär vi ligga bra till
+ 3
Sv: A proposito de nada
Neophyt: Var bara något smått i aftonbladet om att Brynäs uttryck intresse diverse veckor sen om det skulle bli Sverige. Men att han i första hand siktade på att stanna kvar i nordamerika, så särskilt konkret är det inte.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Erat: Jag har läst länge nu om A. Nylander som ett potentiellt nyförvärv till Brynäs. Låter onekligen intressant men ligger det något konkret bakom de förhoppningarna/spekulationerna?
Sv: A proposito de nada
willyyoung : Du är ju rolig du...
För ett tag sen så skrev du Att landar JA denna värvning så börjar du tro på livet igen
O nu är
För ett tag sen så skrev du Att landar JA denna värvning så börjar du tro på livet igen
O nu är

