Inlägg: 3038827
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Backsidan ser väldigt bra ut jämfört med förra året. Känns som det även kan uppstå en konkurrens om platser som enligt mig endast är en bra sak. Om allt faller på plats kan vi ha en av dom bästa defensiverna i ligan.
Men jag blir orolig kring forwardssidan pga vad som händer med Gästrin. Hoppas verkligen Alcen har något på kroken och kan ha lite is i magen och inte bara panikvärva något halvdant. Jag har fullt förtroende för Alcen så jag tror han har grejer på G.
Känns jobbigt att sitta och vänta på vad som händer med Järnkrok, Nylander, Pettersson och Gästrin. Det kan ju vara så att vi får svar väldigt sent inpå säsongen om inte till och med efter den börjat.
Finns det några intressanta namn där ute? Har vi några epnördar och hobbyscouter därute som kan slänga ut några namn?
Men jag blir orolig kring forwardssidan pga vad som händer med Gästrin. Hoppas verkligen Alcen har något på kroken och kan ha lite is i magen och inte bara panikvärva något halvdant. Jag har fullt förtroende för Alcen så jag tror han har grejer på G.
Känns jobbigt att sitta och vänta på vad som händer med Järnkrok, Nylander, Pettersson och Gästrin. Det kan ju vara så att vi får svar väldigt sent inpå säsongen om inte till och med efter den börjat.
Finns det några intressanta namn där ute? Har vi några epnördar och hobbyscouter därute som kan slänga ut några namn?
+ 1
Men Djoos och Juuso ihop blir bara roligt när man säger det högt.