Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
DIFFEN:
Åldern hög. Farten låg. Stort behov av generationsväxling. Bieffekt av äldre hemvändare.
Åldern hög. Farten låg. Stort behov av generationsväxling. Bieffekt av äldre hemvändare.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Auchinleck:
Jag förstår inte riktigt vad du menar, ni har väl haft en del hemvändare i ert lag senaste åren? Silfverberg, Bäckström, Söderström, Larsson, Rödin, Djoos, Lindblom och säkert några till.
Jag förstår inte riktigt vad du menar, ni har väl haft en del hemvändare i ert lag senaste åren? Silfverberg, Bäckström, Söderström, Larsson, Rödin, Djoos, Lindblom och säkert några till.
Sv: A proposito de nada
Peja: Så är det absolut, användare av ett forum måste förhålla sig till lagen och forumets regler.
Sv: A proposito de nada
Peja: Fast den där tar man med en nypa salt.
Har svårt att fatta logiken hur vissa HA spelare går före etablerade SHL spelare eller spelare från Liga ärligt talat.
Minns hur Hållander typ var bland de lägsta rankade nyförvärven säsongen han kom tillbaks...
Har svårt att fatta logiken hur vissa HA spelare går före etablerade SHL spelare eller spelare från Liga ärligt talat.
Minns hur Hållander typ var bland de lägsta rankade nyförvärven säsongen han kom tillbaks...
+ 4
Sv: A proposito de nada
DIFFEN:
Tyvärr (?) blir Brynäsare ofta kvar tills de närmar sig pensionering. Bra för deras hushållskassa men inte bra för Brynäs önskade vårfirande på Stortorget.
Tyvärr (?) blir Brynäsare ofta kvar tills de närmar sig pensionering. Bra för deras hushållskassa men inte bra för Brynäs önskade vårfirande på Stortorget.
+ 1
Bert skulle av på tidigare våningsplan, släppte en brakskit precis innan han lämnade hissen och sa : här får du för all skit du skrivit genom åren!
Bjurman tvingades åka resten av våningarna i oset. :-)