Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Vi tar Carlson, Ovie och Benn, alla med någon koppling till Brynäs, men vi kan nästan kalla oss för PRO-Brynäs
+ 2
Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Appropå farten. Läste en rolig sak av Per Bjurman. Han delade hiss med Bert Karlsson i samband med Melodifestival.
Bert skulle av på tidigare våningsplan, släppte en brakskit precis innan han lämnade hissen och sa : här får du för all skit du skrivit genom åren!
Bjurman tvingades åka resten av våningarna i oset. :-)
Bert skulle av på tidigare våningsplan, släppte en brakskit precis innan han lämnade hissen och sa : här får du för all skit du skrivit genom åren!
Bjurman tvingades åka resten av våningarna i oset. :-)
+ 6
Sv: A proposito de nada
DIFFEN:
Åldern hög. Farten låg. Stort behov av generationsväxling. Bieffekt av äldre hemvändare.
Åldern hög. Farten låg. Stort behov av generationsväxling. Bieffekt av äldre hemvändare.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Auchinleck:
Jag förstår inte riktigt vad du menar, ni har väl haft en del hemvändare i ert lag senaste åren? Silfverberg, Bäckström, Söderström, Larsson, Rödin, Djoos, Lindblom och säkert några till.
Jag förstår inte riktigt vad du menar, ni har väl haft en del hemvändare i ert lag senaste åren? Silfverberg, Bäckström, Söderström, Larsson, Rödin, Djoos, Lindblom och säkert några till.
Sv: A proposito de nada
Peja: Så är det absolut, användare av ett forum måste förhålla sig till lagen och forumets regler.