A proposito de nada
37.55 3 - 1 PP2 Almtuna 27. GUDMUNDSSON, Martin
(79. ERIKSSON, Henrik
28. RAGNARSSON, Marcus)
31.47 2 - 1 EQ Almtuna 27. GUDMUNDSSON, Martin
(8. FROM-BJÖRK, Christoffer)
Glömde skriva att det är bedrövligt spel í Gränby hallen. Örat slarvade nyss, har vi hört den förut ;-)
Månsson och Hermansson spelar med Bäckis och har 5 poäng totalt = underkännt.
Spets är bättre än sitt rykte och Hermansson sämre än sitt.
Nu har jag bara sett 3 matcher men mitt intryck är att produserande ytterforwards verkligen saknas.
Hoppas verkligen att Bicek blir en flipp men tyvärr så verkar han inte vara i poängslag direkt.
1: BP förlorar mot Peking.= KANON!!!!
2. Brynäs spelar uselt= Vinner dom får dom spela hur dom vill
3: Sverige är inte ens med på mattan mot Espana.= Se punkt 2
4: Kylskåpet pajar och ölen blir varm.= Ställ ut dom på balkongen.
5: Grannjäveln börjar spela sin minaretmusik på 500 db.= Döda grannen redan i kväll.
2.Dackell, Andreas 7 1 3 4
3.Spets, Lars-Erik 7 2 1 3
4.Hermansson, Daniel 7 1 2 3
5.Danielsson, Björn 7 1 1 2
6.Månsson, Mathias 7 0 2 2
7 Almtorp, Jonas 3 0 1 1
Salomonsson gillar jag ändå, han har grym fart på grillerna och kan snurra runt. Fortfarande flaxig och ineffektiv men tror han kan bli något riktigt bra för framtiden.
1. Bäckström, Nicklas 7 4 4 8
2. Molin, Ove 6 1 4 5
3.Dackell, Andreas 7 1 3 4
4.Spets, Lars-Erik 7 2 1 3
5.Hermansson, Daniel 7 1 2 3
6.Danielsson, Björn 7 1 1 2
7.Hansen, Mads 7 0 2 2
8.Månsson, Mathias 7 0 2 2
9 Almtorp, Jonas 3 0 1 1
10 Lind, Mikael 7 0 1 1
Malmström,Karlsson o Salmonsson poänglösa so far
arnio: Du har alla stats på Swehockeys sida. (se länk)
Kolla sedan under rubriken Team Statistics/Players by team
Jo det gör det,motståndet......;)
jaså det tror du ! tror inte jag ! Finns ingenting som talar för Almtuna !
Nr 2 och 3 på din lista är väl redan ett konstanterande inför lördagen =)
Nej nu blir det till att åka och inhandla lite Hoegaarden samt tilltugg. Allt för att se om min mardrömslördag slår in. Blir väl ett par Aecht Schlenkerla Rauchbier också.
Tror jag vet hur min lördag blir. :-))
1: BP förlorar mot Peking.
2. Brynäs spelar uselt
3: Sverige är inte ens med på mattan mot Espana.
4: Kylskåpet pajar och ölen blir varm.
5: Grannjäveln börjar spela sin minaretmusik på 500 db.
65selander @ Stockholm (Vemdalen) Igår kl. 21:59
HF: Förlåt så mycket då, ditt kinderägg :-))
Stammis är man när man blir ombedd att hälla upp sin egen öl eftersom dom har annat att göra :-)
Kan bara finnas två förklaringar:
1. Den som serverade höll på GGIK.
2. Den som serverade höll på Strömsbro.
Gusten: ang kronärtskocka så kan jag berätta när jag och HF var på Bishop Arms under City festen. Dom hade extra folk som serverade inne och HF fick inte beställa BA till köttet eftersom dom tog inga extrabeställningar under City festen. Måste vara jobbigt och lyfta en sked från en kastrull.
Näru, jag ser bara det jag läser i våra framstående exempel på kvalitetsmedveten journalistik: Expressen oc h Aftonbladet...
Den ena utesluter inte den andra, Brad, den ena utesluter inte den andra... = )
Peja: Svarar med samma sak som jag skrev 2216 igår.
Bom-Bom har öppnat för spel i Sverige igen, fast han kan tänka sig Finland också. Fast frågan är om han har något tempo i sig eftersom han har opererat ljumskarna för 2 månader sedan.
Håll ut! ;-)
Tyckte mig se honom i Templet på Sätraåsen vid premiären mot HV...
Ett bra backskott skulle stärka backspelet.