A proposito de nada
Eller så kan ju Brynäs spela en evgörande SM.final på hemmaplan men då får vi nog vänta tills Bäckis kommer hem från Nhl 2018.
Men som sagt, foppa kommer väl hem till Modo nån gång.
Paddan: Till skillnad mot er så kommer man få umgås med en hel del sm-guld vinnare :-)
Vad tänker ni ha för jubileum om tre år... Jo 30-år sedan ni tog sm-guld
Vopat i LIF måste ju ha undrat i vilken twiligt zone han har hamnat i. Almtuna lefer med 5-2 när det är ca 1 1/2 min kvar :-)
Salomonsson har avlossat 2 skott än så länge. Kan Malmen vara sämre?
Går matchen på ppv i morgon?
PPV?
Att han bara skulle peta en spelare för att djävlas känns långsökt.
På vilket sätt skulle Boork få prestige genom att bänka Malmström???
Jag tror doch att Malmström snart ät tillbaka, det finns som sagt fler spelare än platser så nån får alltid vila.
Metal Guru: Förhoppningsvis så är det tränaren som bestämmer. Om en spelare känner sig förorättad så kan han ju vända sig till spelarrådet.
Det är först nu när Boorken kom vi har haft en tränare som visar vart skåpet skall stå. Esko försökte men då ställde inte styrelsen upp.
Jag tror att det skulle bli mycket bättre med Malmen i en kedja med tex Hansen och Almtorp.
"Laget kommer att tas ut under fredagskvällen efter att vi har haft ett möte i ledarstaben. Den ända som är skadad är Linus Morin men han är på väg tillbaka."
Stackars Linus. Skadad i ändan. Boorken borde förbjuda killarna att gå på gayklubb....
Morin är i alla fall på is så det går framåt för honom, även fast jag tror att han får svårt att ta en plats.
Boooooooooooork regerar...
Hellre tomma läktare än att hålla på leksand!!
Publiksiffrorna har varit bra, fortsätter laget ligga på den övre halvan så är det snart lapp på luckan!
Sylf det finns ju lite hopp att kylskåpet håller...
Tror jag vet hur min lördag blir. :-))
1: BP förlorar mot Peking. Just nu 0-4
2. Brynäs spelar uselt 2-2 får anses som godkänt
3: Sverige är inte ens med på mattan mot Espana.
4: Kylskåpet pajar och ölen blir varm.
5: Grannjäveln börjar spela sin minaretmusik på 500 db.
65selander @ Stockholm (Vemdalen) Igår kl. 21:59
Spela "Brynäs hej" så väggarna spricker..... :-)
Nu kommer du att få Tony på dig.... :-)
-Jag har inte fått så mycket speltid i Brynäs den här säsongen. När Frölunda hörde av sig, öppnades en bra chans till fortsatt utveckling i en framgångsrik och stark förening, med en skön hemmapublik, säger Henrik Malmström.
Tragiskt att Malmen få gå måste jag ändå säga.
Synd tycker jag, men när Boork fått för sig någonting så...
Jag hoppas verkligen att Malmen tar chansen i Fröunda och att det går bra för honom.
Vilken spelare blir nästa som Boorken kommer att utse till sin hackkyckling?
GävleLasse: Blir väl den som inte rättar in sig i ledet. Oavsett vad ni tycker om Boork så tror jag nog att spelarrådet har någonting att säga till om iaf.
Det är bara att ta nya tag, vi kan ju ta Kallio istället han behöver ju miljöombyte ;-)